Experiències Personals

BERLÍN – MARC MENDEZ I SARA LOPEZ

El nostre destí va ser Berlin, ens va agradar molt l’experiencia, la caravana va ser un molt bon mode de dormir i poder viatjar. Era el primer viatge que feiem amb lacaravana.cat i sense cap dubte volem repetir. La ciutat ens va encantar encara que fes molt fred, vam poder visitar tot el que vam volguer.

Resultado de imagen de berlin

GRÈCIA, ATENES – JOAN JORBA I RAFAEL RODRIGUEZ

Vam anar a Grècia, vam passar 4 dies a Atenes. Va ser un viatge per poder desconectar i gaudir de les maravelloses vistes que Atenes ens oferia. Vam visitar l’Acropolis, el Barri de Plaka, i vam poder gaudir del maravellos paisatge que veiem un cop haviem pujat a la Colina de Licabeto. Sens dubte repetirem! L’experiencia amb la carvana va ser molt bona.

Resultado de imagen de GRECIA

LOS ANGELES- CARLA COSTA I VICTOR MELIDA

Vam disfrutar de Los Angeles! Vam estar 6 dies per visitar la ciutat del teatre. Ens va agradar molt poder fer aquest viatge amb lacaravana.cat. Vam poder coneixer tota la ciutat i descobrir els llocs més macos. Vam visitar el Paseo de la Fama, les platjes de Malubú, Belverly Hills, el cartell de Hollywood… Va ser una experiencia molt bona i tenim ganes de repetir-la!

Resultado de imagen de LOS ANGELES

NOVA YORK – ALEX CASTELLA I MARC DOMENECH

Vam viatjar a Nova York, allà hi vam passar 4 dies. Ens va agradar molt poder comptar amb la carvana ja que era un molt bon lloc per alllotjarnos, barato i eficàs. Vam poder coneier la ciutat i disfrutar-la. Vam visitar times square, central park, el museu d’historia natural, l’empire state bulding, madison square garden i per últim la marevellosa estatua de la llibertat. També vam poder coneixer tots els carrers i llocs més bonics de Nova York. Ens va agradar molt!

Resultado de imagen de nueva york

RIO DE JANEIRO – MARTA RUIZ I BIEL GIL

El nostre destí va ser Rio de Janeiro, vam ser-hi 5 dies amb la caravana. Va ser un viatge per coneixer una petita part de Brasil i poder desconectar. Vam anar a la platja de Leblón, las favelas, les postes de sol i vam pujar caminant fins el Crist Respandor, unes maravelloses vistes que ens van deixar impactats, molt recomenables! Ens va agradar molt Rio de Janeiro, tot i que encara ens van quedar moltes coses per veure. Ens va encantar!

Imagen relacionada

CUSCO, PERÚ – XENIA LOPEZ I LAURA PUIG

Durant les nostres vacances, vam obtar per anar a Cusco , un lloc preciós. Ens vam poder moure amb la caravana, i va ser molt agradable ja que cada dia ens despertavem amb un paisatge diferent, i les vistes eren increibles. Vam visitar la plaça de les armes, el barri de Sant Blas, el carrer Loreto, la pedra dels 12 angles, el mercat de Sant Pedro, El Valle Sagrado. La ultima part del viatge va ser la que més ens va agradar, vam anar a la muntanya del Machu Pichu i la muntanya Arcoíris, ens va fascinar! Recomano a tothom fer aquests viatges amb lacaravana.cat

WASHINGTON -RAÚL ALVAREZ I SARA MENDEZ

Nosaltres vam anar a Washington, allà ens vam moure amb la caravana i va ser casa nostra per uns dies, va ser molt comode i una forma molt bona de viatjar! Allà vam poder descobrir la ciutat i vam visitar El Capitolio, Casa Blanca, els Memorials de Washington, el cementiri Nacional de Arglinton, la galeria naional i molt més . Ens ho vam passar molt be!